joi, 27 decembrie 2012

Interviu cu CerBarbie_girl


Eu:hei:)
Ea:Buna draga mea ! :*
Eu:Spune-ne cate ceva despre tine:)
Ea:Pai..ce pot spune. Ma numesc Ana-Maria si locuiesc in Bucuresti,micul "Paris" .
Eu:De cat timp joci Stardoll? Cum l-ai descoperit?
Ea:Pai joc din Ianuarie acest joc dar am acest cont de pe 17 Aprilie
Pai l-am descoperit astfel :
Ma jucam pur si simplu pe un joc de pe un alt site si am vazut o reclama acestui joc incredibil de frumos...
Am apasat si m-am "trezit" intr-o lume a papuselelor cu diferite haine si accesorii deasemenea si cosmetice
Am fost foarte incantata de ce am vazut.
Eu:Interesant:)Ai candidat vreodata NCG?Daca da,ai castigat?
Da,am candidat de vreo 2 ori...
Dar ca orice alta fata imi doresc sa castig!Deoarece imi arat imaginatia 
si puterile mele.
Ai castigat vreodata?
Nu,nu am castigat .
a,ok
Te-ai gandit vreodata sa te lasi de Stardoll?
Da,chiar m-am gandit
Cateodata ma gandeam ca mai important este sa imi castig medaliile din viata reala decat aici.
Si chiar am o medalie de aur
pe care o pastrez cu sfintenie
Felicitari:)Ce te-a facut sa nu te lasi?
Multumesc ! Pai...prietenii,mi iubesc excelent de mult
De ei nu ma pot lasa.
Dar si pe de alta parte moda.
O iubesc !
Ok:DMersi inca odata ca ai acceptat acest interviu:)
Placerea a fost de partea mea !
Succes la tot ce iti doresti pentru blog !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu