miercuri, 26 decembrie 2012

Interviu cu Clara_Clary


Eu:hei:)
Ea:Heey :D
Eu:mersi ca ai fost de acord sa imi acorzi acest interviu:)cum te cheama in realitate?
Ea:Nicio problema :) Ma cheama Ioana-Clara, dar nimeni nu le spune pe amandoua, ci doar Ioana sau Clara :D
Eu:cum este sa fi starbloger?
Ea:Este okay, am cunoscut mai multi membri asa, dar totusi doar ma streseaza in ultimul timp pentru ca nu prea mai am inspiratie...

Eu:Te-ai gandit vreodata sa te lasi de Stardoll?
Ea:Oh da, de multe ori, si asta am si facut, am jucat doar  2 ani, deci aproximativ jumatate din timpul in care am jucat
stai...
nu are sens propozitia :))
Eu:lasa..am inteles:))
Ea:bine :))
Eu:Ce parere ai despre LE?
Ea:Cu anii LE a devenit din ce in ce mai urat, parerea mea. Primele 3-4 colectii au fost super! Ultimele colectii nu mai sunt asa limitate si nici foarte frumoase.
Eu:ok,mersi inca o data pentru interviu..pa:)
Ea:multumesc eu pentru interviu ;3 paa :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu