miercuri, 26 decembrie 2012

Interviu cu ALEXTARE5


Eu:hei:)
Ea:Buna .:)
Eu:Iti multumesc ca ai fost de acord sa imi acorzi acest interviu:). Spune-ne câte ceva despre tine.
Ea:Pai : Ma numesc Ioana ,am 14 anii si sunt din Arges . In timpul liber ma joc Stardoll .
Eu:Practici vreun sport de performanţă?
Ea:Nu .
Eu:Stiu ca pare ceva copilaresc,dar ce vrei sa te faci cand vei fii mare? Ţi-ai propus să urmezi ceva în viaţă sau încă nu te-ai hotărât?
Ea:Da . Mi-am propus meseria de designer pentru viitor .
Eu:De cat timp joci Stardoll?
Ea:Aproximativ 8 luni .
Eu:Ce parere ai despre NCG? Ai candidat vreodata? Dacă da, ai câştigat ?
Ea:Da . Am participat si de fiecare data am gastigat .
Eu:Okey. Iti multumesc inca o data pentru interviu.Noapte buna!
Ea:Eu iti multzumesc:*:*:* La revedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu